Thursday, October 23, 2008

PAT yang akan datang

Kawan-kawan sekalian:
Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan Selamat hari deepavali kepada kawan-kawan india dengan awal di sini sebab Hari Deepavali akan datang selepas beberapa haripada hari isnin. HAPPY DEEEPAVALI to you all!!!

Saya mungkin tidak akan menulis blog pada dua minggu yg akan datang sebab saya akan menghadapi peperiksaan akhir tahun(PAT). Saya perlu mula membuat ulang kaji secepat mungkin. Dalam masa dua minggu ini, saya mungkin tidak ada masa lapang untuk on9 dan menulis blog.

Sememangnya, saya belum mula membuat ulang kaji lagi. Terdapat 8 subjek yang saya kena study, antaranya sej, geo, dan KHB_p4. Ada lagi banyak yang saya belum halfal. Ketiga-tiga mata pelajaran tersebut perlu saya ulang kaji dan diingat di dalam otak.

Selain itu, ini juga kali pertama saya blogging dengan bahasa melayu. Saya berharap kawan-kawan sekalian, terutamanya kawan melayu boleh memberikan komen di post ini. Segala komen yang diberi amat dikasihi.

No comments: